DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26441

Назва: Особливості самооцінки кар’єрного розвитку учнівської молоді
Автори: Калюжна, Ю.І.
Ключові слова: сучасна молодь
кар’єра
професійна кар’єра
методика самооцінки кар’єрного розвитку учнівської молоді «СКРУМ»
кар’єрне консультування
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Актуальною проблемою професіоналізації сучасної молоді є проектування кар’єри. Основні аспекти вивчення кар’єри особистості та шляхів її реалізації представлено у роботах Баклицького І., Виноградського М., Виноградської А., Шканової О., Кокуна О., Гончарової Н., Петровської І. та ін. Слід зазначити, що сьогодні наукова спільнота не має єдиної позиції щодо змісту цього поняття. Так, американський дослідник Д. Сьюпер підкреслює, що кар’єра передбачає послідовність комбінації ролей, які людина реалізує упродовж свого життя. Існує також думка, що кар’єру можна розглядати як певну індивідуальну послідовність аттитюдів і поведінку на основі вправності у професії, як діяльність, завдяки якій людина реалізує власні здібності.
Опис: Калюжна Ю. І. Особливості самооцінки кар’єрного розвитку учнівської молоді // Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті : зб. наук. матеріалів ІІ Міжнарод. наук.-практ. форуму (20-22 листопада 2024 р., м. Полтава). Полтава, 2024. С. 83-85.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26441
Розташовується у зібраннях:Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
24.pdf206,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок