DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2022) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26435

Назва: Головні історичні віхи розвитку спеціальної педагогіки в Україні
Автори: Супрун, М.
Ключові слова: становлення
розвиток
спеціальна освіта
етапи
періодизація
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті визначено основні етапи розвитку сучасної спеціальної освіти. Розкрито основні чинники розвитку олігофренодидактики. Представлено переодизація розвитку теорії та практики корекційного навчання учнів допоміжних шкіл в України (друга половина ХІХ – перша половина ХХ ст.)
Опис: Супрун М. Головні історичні віхи розвитку спеціальної педагогіки в Україні. Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства: соціально-педагогічний, психологічний, корекційний і медичний аспекти : матеріали всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, 12–13 трав. 2022 р. / за заг. ред. Н. Г. Пахомової, В. І. Березан. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 218-222.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26435
Розташовується у зібраннях:Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2022)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
CупрунМ.pdf190,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок