DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2022) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26435
|
Назва: | Головні історичні віхи розвитку спеціальної педагогіки в Україні |
Автори: | Супрун, М. |
Ключові слова: | становлення розвиток спеціальна освіта етапи періодизація |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено основні етапи розвитку сучасної спеціальної освіти. Розкрито основні чинники розвитку олігофренодидактики. Представлено переодизація розвитку теорії та практики корекційного навчання учнів допоміжних шкіл в України (друга половина ХІХ – перша половина ХХ ст.) |
Опис: | Супрун М. Головні історичні віхи розвитку спеціальної педагогіки в Україні. Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства: соціально-педагогічний, психологічний, корекційний і медичний аспекти : матеріали всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, 12–13 трав. 2022 р. / за заг. ред. Н. Г. Пахомової, В. І. Березан. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 218-222. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26435 |
Розташовується у зібраннях: | Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2022)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|