DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2013(59) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2643
|
Назва: | Боротьба послідовників Й. Штурма і Я.А. Коменського в історії шкільної освіти |
Автори: | Лутфуллін, В.С. |
Ключові слова: | дидактичні концепції Штурма й Коменського класно-урочна і саганська системи навчання принцип свідомості навчання мотивація навчальної діяльності учнів засвоєння правил приклади і вправи розуміння запам’ятовування Франке А. Фельбігер Й. Янкович Ф. |
Дата публікації: | 2013 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Представлено порівняльний аналіз системи навчання, розробленої й реалізованої в ХVI cт. Й. Штурмом, і дидактичної концепції
Я.А. Коменського, розкрито гальмівний вплив потужної течії послідовників Й. Штурма на розвиток шкільної освіти минулих
століть і сучасності та історичні причини виникнення перешкод на шляху системної реалізації найважливіших ідей «Великої дидактики». Представлено також результати організаційно-методичної й педагогічної діяльності А. Франке, Й. Фельбігера, Ф. Янковича, які в історичних межах XVIII ст. були найбільш активними послідовниками Я. А. Коменського. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2643 |
Розташовується у зібраннях: | 2013(59)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|