DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2013(59) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2643

Назва: Боротьба послідовників Й. Штурма і Я.А. Коменського в історії шкільної освіти
Автори: Лутфуллін, В.С.
Ключові слова: дидактичні концепції Штурма й Коменського
класно-урочна і саганська системи навчання
принцип свідомості навчання
мотивація навчальної діяльності учнів
засвоєння правил
приклади і вправи
розуміння
запам’ятовування
Франке А.
Фельбігер Й.
Янкович Ф.
Дата публікації: 2013
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Представлено порівняльний аналіз системи навчання, розробленої й реалізованої в ХVI cт. Й. Штурмом, і дидактичної концепції Я.А. Коменського, розкрито гальмівний вплив потужної течії послідовників Й. Штурма на розвиток шкільної освіти минулих століть і сучасності та історичні причини виникнення перешкод на шляху системної реалізації найважливіших ідей «Великої дидактики». Представлено також результати організаційно-методичної й педагогічної діяльності А. Франке, Й. Фельбігера, Ф. Янковича, які в історичних межах XVIII ст. були найбільш активними послідовниками Я. А. Коменського.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2643
Розташовується у зібраннях:2013(59)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Lutfullin.pdf206,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок