DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26416
|
Назва: | Загальна характеристика емоційного вигорання батьків дітей із особливими освітніми потребами |
Автори: | Глєбова, І.І. Перетятько, Л.Г. |
Ключові слова: | дитина з особливими освітніми потребами емоційне вигорання дитина з порушенням розвитку батьки депресія виснаження |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Згідно статистичних даних Кабінету міністрів України та фонду
ЮНІСЕФ, за останнє десятиліття зросла чисельність дітей, які мають
вади розвитку. Так, станом на 2001 рік таких дітей у нашій країні було
154,3 тис., а вже у 2023 році – 165 тис., з них 70 тис. дівчаток і 95 тис.
хлопчиків. Серед вад розвитку на перших місцях – вроджені аномалії
– 49,2 тис., розлади психіки та поведінки – 27,1 тис., хвороби
центральної нервової системи у 25,5 тис. дітей.
Народження дитини з вадами розвитку, незалежно від форми її
дизонтогенезу, різко змінює звичний спосіб життя сім’ї. Батьки, як
правило, не готові до таких випробувань і можуть впадати у відчай;
життя сім’ї поділяється на «до» і «після» появи на світ дитини з
порушеннями розвитку. |
Опис: | Глєбова І. І., Перетятько Л. Г. Загальна характеристика емоційного вигорання
батьків дітей із особливими освітніми потребами // Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті : зб. наук. матеріалів ІІ Міжнарод. наук.-практ. форуму (20-22 листопада 2024 р., м. Полтава). Полтава, 2024. С. 41-44. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26416 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|