DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2022) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26337
|
Назва: | Формування професійної ідентичності фахівців консультантів інклюзивно-ресурсних центрів в умовах воєнного стану |
Автори: | Кондратюк, Ж. |
Ключові слова: | професійна ідентичність освіта потреба професійна взаємодія особистість комунікативна компетентність професійне становлення інформаційно-комунікативна система криза |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто поняття професійної ідентичності фахівців консультантів інклюзивно-ресурсних центрів у взаємозв’язку з такими особливостями, як готовність до професійного розвитку, до професійної діяльності, професійної готовності під час війни. Висвітлено теоретичні аспекти формування професійної ідентичності фахівців консультантів інклюзивно-ресурсних центрів як ланки освіти, розглянуто організаційно-педагогічні умови та шляхи формування технологічної компетентності фахівців консультантів інклюзивно-ресурсних центрів. Основними завданнями фахівців консультантів залишається консультативна допомога всім учасникам освітнього процесу з питань специфічних особливостей розвитку дітей з різними видами труднощів, надання необхідної науково-методичної літератури та комплексна оцінка розвитку дітей.
Професійна ідентичність фахівців консультантів інклюзивно-ресурсних центрів – це психолого-педагогічне явище, що перебуває в неперервному розвитку та зазнає вдосконалення. Представлено характеристику професійної ідентичності фахівців консультантів інклюзивно-ресурсних центрів як сукупності емоційно-поведінкових і когнітивних проявів особистості у процесі професійного розвитку та уявлень про власні професійні можливості, здібності, співвідношення вимог українського суспільства з реальною можливістю відповідати вимогам сьогодення. |
Опис: | Кондратюк Ж. Формування професійної ідентичності фахівців консультантів інклюзивно-ресурсних центрів в умовах воєнного стану. Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства: соціально-педагогічний, психологічний, корекційний і медичний аспекти : матеріали всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, 12–13 трав. 2022 р. / за заг. ред. Н. Г. Пахомової, В. І. Березан. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 95-101. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26337 |
Розташовується у зібраннях: | Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2022)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|