DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2022) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26337

Назва: Формування професійної ідентичності фахівців консультантів інклюзивно-ресурсних центрів в умовах воєнного стану
Автори: Кондратюк, Ж.
Ключові слова: професійна ідентичність
освіта
потреба
професійна взаємодія
особистість
комунікативна компетентність
професійне становлення
інформаційно-комунікативна система
криза
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто поняття професійної ідентичності фахівців консультантів інклюзивно-ресурсних центрів у взаємозв’язку з такими особливостями, як готовність до професійного розвитку, до професійної діяльності, професійної готовності під час війни. Висвітлено теоретичні аспекти формування професійної ідентичності фахівців консультантів інклюзивно-ресурсних центрів як ланки освіти, розглянуто організаційно-педагогічні умови та шляхи формування технологічної компетентності фахівців консультантів інклюзивно-ресурсних центрів. Основними завданнями фахівців консультантів залишається консультативна допомога всім учасникам освітнього процесу з питань специфічних особливостей розвитку дітей з різними видами труднощів, надання необхідної науково-методичної літератури та комплексна оцінка розвитку дітей. Професійна ідентичність фахівців консультантів інклюзивно-ресурсних центрів – це психолого-педагогічне явище, що перебуває в неперервному розвитку та зазнає вдосконалення. Представлено характеристику професійної ідентичності фахівців консультантів інклюзивно-ресурсних центрів як сукупності емоційно-поведінкових і когнітивних проявів особистості у процесі професійного розвитку та уявлень про власні професійні можливості, здібності, співвідношення вимог українського суспільства з реальною можливістю відповідати вимогам сьогодення.
Опис: Кондратюк Ж. Формування професійної ідентичності фахівців консультантів інклюзивно-ресурсних центрів в умовах воєнного стану. Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства: соціально-педагогічний, психологічний, корекційний і медичний аспекти : матеріали всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, 12–13 трав. 2022 р. / за заг. ред. Н. Г. Пахомової, В. І. Березан. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 95-101.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26337
Розташовується у зібраннях:Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2022)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Кондратюк.pdf207,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок