DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26123
|
Назва: | Використання дидактичних інструментів H5P у процесі вивчення дослідження операцій |
Автори: | Барболіна, Т.М. |
Ключові слова: | інтерактивний контент H5P активне навчання дослідження операцій |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто можливості використання сервісу H5P для
створення інтерактивного навчального контенту з курсу «Дослідження операцій». Наведено
приклади різних типів завдань, які сприяють активному засвоєнню студентами теоретичного
матеріалу та розвитку практичних навичок. |
Опис: | Барболіна Т. М. Використання дидактичних інструментів H5P у процесі
вивчення дослідження операцій // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 83-84. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26123 |
Розташовується у зібраннях: | Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|