DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26113

Назва: Робота наукової проблемної групи у контексті підвищення якості математичної освіти
Автори: Кононович, Т.О.
Ключові слова: освітній процес
проблеми математичної освіти
математичний аналіз
наукова проблема
теорія наближення
тригонометричний ряд
умови інтегровності
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Запропоновано шляхи подолання низки проблем, пов’язаних із становленням і розвитком національної системи освіти. Ефективним є досвід спільної роботи із викладачем над певною науковою темою, пов’язаною із розширенням області знань навчальних курсів, набуттям навичок практичних застосувань теорії при розв’язуванні прикладних задач, залученням до студентської наукової діяльності.
Опис: Кононович Т. О. Робота наукової проблемної групи у контексті підвищення якості математичної освіти // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 65-66.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26113
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
32.pdf242,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок