DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26106

Назва: Особливості формування математичних компетентностей учнів базової школи
Автори: Сердюк, З.О.
Глушко, А.Р.
Ключові слова: компетентнісні задачі з математики
учень
математична компетентність
формування математичних компетентностей
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Основним завданням ЗЗСО є підготовка школяра чи школярки до реального життя. Випускники базової школи повинні бути: патріотами своєї держави, знати історію та культуру, толерантними та вихованими, здатними до самоосвіти, знати декілька мов, проявляти себе в суспільстві, винахідливими та ініціативними, активними громадянами, бережними до природи та свого здоров’я, вміти вирішувати життєві проблеми тощо. Курс математики в 5-9 класах базується на формуванні в учнів та учениць певних як загальних, так і математичних компетентностей, зокрема таких як: оперувати числовою інформацією, геометричними об’єктами, розв’язувати задачі, інтерпретувати та оцінювати результати, мати спроможність застосовувати свої знання в навчальних та буденних ситуаціях. Тому, істотне місце в курсі математики займають саме текстові задачі, які спрямовані на розвиток логічного мислення та ілюстрацію практичного застосування знань з математики.
Опис: Сердюк З. О., Глушко А. Р. Особливості формування математичних компетентностей учнів базової школи // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 53-54.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26106
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
26.pdf264,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок