|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26106
|
Назва: | Особливості формування математичних компетентностей учнів базової школи |
Автори: | Сердюк, З.О. Глушко, А.Р. |
Ключові слова: | компетентнісні задачі з математики учень математична компетентність формування математичних компетентностей |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Основним завданням ЗЗСО є підготовка школяра чи школярки до реального
життя. Випускники базової школи повинні бути: патріотами своєї держави, знати
історію та культуру, толерантними та вихованими, здатними до самоосвіти, знати
декілька мов, проявляти себе в суспільстві, винахідливими та ініціативними, активними
громадянами, бережними до природи та свого здоров’я, вміти вирішувати життєві
проблеми тощо. Курс математики в 5-9 класах базується на формуванні в учнів та
учениць певних як загальних, так і математичних компетентностей, зокрема таких як:
оперувати числовою інформацією, геометричними об’єктами, розв’язувати задачі,
інтерпретувати та оцінювати результати, мати спроможність застосовувати свої знання
в навчальних та буденних ситуаціях. Тому, істотне місце в курсі математики займають
саме текстові задачі, які спрямовані на розвиток логічного мислення та ілюстрацію
практичного застосування знань з математики. |
Опис: | Сердюк З. О., Глушко А. Р. Особливості формування математичних компетентностей
учнів базової школи // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 53-54. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26106 |
Розташовується у зібраннях: | Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|