DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26090
|
Назва: | Ідеї М. В. Остроградського як дидактичне підґрунтя навчального пізнання |
Автори: | Семеновська, Л.А. |
Ключові слова: | М. В. Остроградський освіта України освіта навчання педагогічні ідеї методи викладання |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізуються педагогічні ідеї відомого вченогоматематика, педагога М. В. Остроградського. Розкриваються погляди вченого на низку
загальнопедагогічних проблем, зокрема практична спрямованість, свідомість та системність
навчального пізнання, забезпечення наочності в навчанні, використання активних методів
викладання тощо. |
Опис: | Семеновська Л. А. Ідеї М. В. Остроградського як дидактичне підґрунтя
навчального пізнання // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 33-34. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26090 |
Розташовується у зібраннях: | Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|