DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26084

Назва: Шляхи реалізації дивергентного потенціалу ситуаційних задач з методики навчання математики в сучасних умовах
Автори: Москаленко, О.А.
Ключові слова: дивергентне мислення
ситуаційні задачі
методика навчання математики
студент
майбутній вчитель математики
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Дивергентне мислення, яке ґрунтується на здатності особистості знаходити багатоваріантні шляхи вирішення тієї самої проблеми, є однією з ключових якостей, що визначає професійну компетентність сучасного вчителя математики, складає основу для розвитку творчого підходу до освітньої діяльності. Формування цієї якості мислення під час навчання в педагогічному виші – необхідна умова системи підготовки компетентного вчителя математики, здатного до швидкого адаптування до нових умов, готового до різних професійних викликів в умовах сьогодення. Ситуаційні задачі з методики навчання математики (МНМ), які включають елементи невизначеності (відкриті ситуаційні задачі, задачі з інформаційною невизначеністю) стають важливим інструментом у цьому процесі, адже вони забезпечують простір для пошуку різноманітних, нестандартних, альтернативних підходів до розв’язування педагогічних завдань, дозволяють інтегрувати теоретичні знання з практичними навичками.
Опис: Москаленко О. А. Шляхи реалізації дивергентного потенціалу ситуаційних задач з методики навчання математики в сучасних умовах // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 29-30.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26084
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
14.pdf247,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок