DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26084
|
Назва: | Шляхи реалізації дивергентного потенціалу ситуаційних задач з методики навчання математики в сучасних умовах |
Автори: | Москаленко, О.А. |
Ключові слова: | дивергентне мислення ситуаційні задачі методика навчання математики студент майбутній вчитель математики |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Дивергентне мислення, яке ґрунтується на здатності особистості знаходити
багатоваріантні шляхи вирішення тієї самої проблеми, є однією з ключових якостей, що
визначає професійну компетентність сучасного вчителя математики, складає основу
для розвитку творчого підходу до освітньої діяльності. Формування цієї якості
мислення під час навчання в педагогічному виші – необхідна умова системи підготовки
компетентного вчителя математики, здатного до швидкого адаптування до нових умов,
готового до різних професійних викликів в умовах сьогодення.
Ситуаційні задачі з методики навчання математики (МНМ), які включають
елементи невизначеності (відкриті ситуаційні задачі, задачі з інформаційною
невизначеністю) стають важливим інструментом у цьому процесі, адже вони
забезпечують простір для пошуку різноманітних, нестандартних, альтернативних
підходів до розв’язування педагогічних завдань, дозволяють інтегрувати теоретичні
знання з практичними навичками. |
Опис: | Москаленко О. А. Шляхи реалізації дивергентного потенціалу
ситуаційних задач з методики навчання математики
в сучасних умовах // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 29-30. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26084 |
Розташовується у зібраннях: | Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|