DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26083
|
Назва: | Тлумачення поняття «математична компетентність» у зарубіжному педагогічному дискурсі |
Автори: | Махова, Я.А. |
Ключові слова: | математична компетентність неформальна освіта математичне мислення вирішення задач |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | На науковому рівні існує багато дискусій щодо того, як визначити саму
компетентність. Говорячи про конкретні компетентності, особливо математичну,
підходи суттєво відрізняються. Тож, проаналізувавши різні наукові погляди на дане
поняття, сформулюємо визначення математичної компетентності, яке
використовуватимемо у ході наукового дослідження на тему «Дидактичні умови
формування математичної компетентності учнів основної та старшої школи в
неформальній освіті».
У дослідженнях, опублікованих у Європі, є багато різних, іноді протилежних
тлумачень математичної компетентності (у деяких джерелах – математичні компетенції
або математична грамотність). Найпоширеніше пояснення полягає в тлумаченні
математичної компетентності як списку конкретних навичок, вмінь та поведінок.
Водночас інші автори визначають математичну компетентність як здатність
використовувати знання та навички у навчальній та професійній діяльності. |
Опис: | Махова Я. А. Тлумачення поняття «математична компетентність»
у зарубіжному педагогічному дискурсі // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 27-28. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26083 |
Розташовується у зібраннях: | Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|