DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26079

Назва: Створення творчого середовища в умовах подолання освітніх втрат з математики
Автори: Чашечникова, О.С.
Ключові слова: математична освіта
творче середовище
навчання математики
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Сучасний стан математичної освіти у всьому світі зазнає негативного впливу багатьох чинників, до яких в Україні додаються ті, що пов’язані з військовими діями на території нашої країни. Тому іноді можна почути думку, що у таких умовах, коли значна частина учнів мають освітні втрати, питання творчого розвитку всіх школярів не на часі. Звичайно, досліджуючи питання розвитку математичних здібностей [ 1], творчого потенціалу школярів, створюючи модель формування та розвитку творчого мислення учнів в умовах диференційованого навчання математики (рис.1) на межі двох століть, ми навіть не могли уявити всіх тих глобальних проблем, з якими зараз стикаються сучасні вчителі математики.
Опис: Чашечникова О. С. Створення творчого середовища в умовах подолання освітніх втрат з математики // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 21-22.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26079
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
10.pdf324,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок