|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26070
|
| Назва: | Гносеологічний підхід до проєктування змісту математичної освіти в гімназії |
| Автори: | Бурда, М.І. |
| Ключові слова: | математика гносеологічний підхід методи орієнтири діяльності зміст навчального процесу математична освіта |
| Дата публікації: | 2024 |
| Короткий огляд (реферат): | Розглядається проблема пізнавальної діяльності учнів та фактори, що впливають на
процес пізнання і його результат. Рекомендується приділяти увагу засвоєнню не лише
формально-логічних знань, але і оперативних. |
| Опис: | Бурда М. І. Гносеологічний підхід до проєктування змісту математичної
освіти в гімназії // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 3. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26070 |
| Розташовується у зібраннях: | Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|