|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2024(16) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26042
|
Назва: | Формування готовності до інноваційної освітньої діяльності як ключової компетентності майбутніх фахівців |
Автори: | Оніпко, В. Япринець, Т. |
Ключові слова: | інновації професійна освіта готовність майбутніх фахівців інноваційна освітня діяльність професійно-педагогічна діяльність ключова компетентність |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано значення інноваційних підходів для підвищення якості навчання та ефективності освітнього процесу майбутніх фахівців. З’ясовано зміст поняття «готовність майбутнього фахівця до інноваційної освітньої діяльності».
Розглянуто компоненти готовності до інновацій, що поєднують знання сучасних технологій і методик викладання, можливості адаптуватися до змін в освітньому середовищі та підходи, які сприяють створенню умов ефективного формування такої готовності під час вивчення курсу «Теорія та методика викладання у закладах вищої освіти», а саме: ознайомлення з інноваційними підходами, етичними аспектами інновацій, формування мотивів та практичних навичок упровадження інновацій, міждисциплінарний підхід, колаборативне навчання, система оцінювання, яка стимулює здобувачів до інноваційного мислення і діяльності, рефлексія і самооцінка, мотивація професійного розвитку, адаптація до змін, стимулювання ініціативності, залучення до інноваційної спільноти, підтримка наставництва і консультування. Визначено стратегії формування готовності, які забезпечують розвиток креативного мислення, колаборації та лідерських якостей майбутніх фахівців. Розглянуто практичні вправи, розробку інтерактивних навчальних матеріалів, пілотних проєктів з упровадження нових методик, створення програм навчальних дисциплін з використанням нових технологій та інформаційно-аналітичних звітів, участь у професійних мережах і конференціях, спрямована на поглиблене розуміння процесів та чинників, які впливають на підготовку майбутніх фахівців до ефективної інноваційної діяльності в галузі освіти.
Проведено висновок стосовно того, що формування готовності до інноваційної освітньої діяльності у майбутніх фахівців у закладах вищої освіти дозволяють студентам отримати практичні навички впровадження освітніх інновацій і готуватися до активного участі у модернізації освітнього процес, є важливим аспектом сучасної освітньої парадигми професійної підготовки. |
Опис: | Оніпко В., Япринець Т. Формування готовності до інноваційної освітньої діяльності як ключової компетентності майбутніх фахівців. Ukrainian professional education = Українська професійна освіта : науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2024. Вип. 16. С. 71-78. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26042 |
Розташовується у зібраннях: | 2024(16)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|