DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2024(16) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26040

Назва: Основні напрями формування культури безпекової поведінки учасників освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти
Автори: Корець, О.
Воєвода, О.
Ключові слова: безпекова поведінка учнів
формування культури безпеки
учасники освітнього процесу
інтеграція питань безпеки
компоненти культури безпекової поведінки особистості
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено дослідженню важливості основних аспектів культури безпекової поведінки в шкільному освітньому середовищі; проаналізовано концепцію безпекової поведінки та її роль у формуванні безпечного і сприятливого для навчання середовища. Особливої уваги надано механізмам розвитку цієї культури серед учнів, включаючи вчителів та адміністрацію. Розглянуті ключові підходи до інтеграції питань безпеки, які передбачають залучення вчителів різних навчальних предметів, адміністрації закладів освіти, психологів, батьків та учнів, а також можливе включення зовнішніх експертів та фахівців, що спеціалізуються на питаннях безпеки освітніх установ. У статті окреслено ключові підходи щодо формування культури безпеки, зокрема, через едукаційні програми, тренінги, залучення громадськості та впровадження інноваційних підходів до управління ризиками. Обґрунтовано, що підґрунтя формуванням культури безпекової поведінки в освітньому середовищі закладається через комплексний підхід, що охоплює розробку і впровадження цілісних освітніх політик та програм, інтеграцію питань безпеки у навчальний процес, створення організаційної культури, яка розглядає безпеку як фундаментальну цінність, та активне залучення всієї освітньої спільноти, що об’єднує зусилля всіх учасників освітнього процесу та підтримується на інституційному рівні. Стверджується, що створення безпечного середовища в освітніх установах є основоположним для формування культури безпекової поведінки. Цей процес включає в себе не лише фізичні заходи, такі як обладнання приміщень навчальних закладів сучасними засобами безпеки, вдосконалення інфраструктури, забезпечення наявності чітких евакуаційних маршрутів та планів дій у надзвичайних ситуаціях, але й створення атмосфери психологічної безпеки та довіри. Вагому роль надано регулярній оцінці та моніторингу, які є провідними у підтримці та розвитку культури безпекової поведінки в освітніх установах, що створює умови для постійного з’ясування ефективності запроваджених заходів безпеки та виявлення потенційних ризиків чи недоліків.
Опис: Корець О., Воєвода О. Основні напрями формування культури безпекової поведінки учасників освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти. Ukrainian professional education = Українська професійна освіта : науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2024. Вип. 16. С. 56-63.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26040
Розташовується у зібраннях:2024(16)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Korets.pdf219,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок