DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2011(8) Ч.1 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/260

Назва: Диференціація та інтеграція в управлінні навчальними закладами
Автори: Яресько, К.В.
Дмитренко, Т.О.
Ключові слова: диференціація
інтеграція
управління навчальним закладом
педагогічна система
цілісність
теоретико-методологічні засади
організація
етапи процесу навчання
оптимізація
критерій
обмеження
модель об’єкта
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Розглядаються основні теоретичні результати дослідження диференціації та інтеграції в управлінні навчальними закладами. Обґрунтовано багаторівневий характер диференціації: технологічна, горизонтальна, вертикальна. Методологічною основою диференціації є системний підхід і факторний аналіз педагогічної системи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/260
Розташовується у зібраннях:2011(8) Ч.1

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Dmytren.pdf303,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок