DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2011(8) Ч.1 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/260
|
Назва: | Диференціація та інтеграція в управлінні навчальними закладами |
Автори: | Яресько, К.В. Дмитренко, Т.О. |
Ключові слова: | диференціація інтеграція управління навчальним закладом педагогічна система цілісність теоретико-методологічні засади організація етапи процесу навчання оптимізація критерій обмеження модель об’єкта |
Дата публікації: | 2011 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Розглядаються основні теоретичні результати
дослідження диференціації та інтеграції в
управлінні навчальними закладами. Обґрунтовано багаторівневий характер диференціації: технологічна, горизонтальна,
вертикальна.
Методологічною основою диференціації є системний підхід і факторний аналіз педагогічної системи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/260 |
Розташовується у зібраннях: | 2011(8) Ч.1
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|