|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25982
|
Назва: | Особливості міжособистісної взаємодії студентів різних типів закладів освіти технічного профілю |
Автори: | Кукса, Ю.В. |
Ключові слова: | міжособистісна взаємодія студенти заклад освіти взаємодія комунікативно-характерологічні тенденції емоційні бар'єри у спілкуванні студенти технічного профілю |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У статті взаємодія розуміється як контакт двох або більше об’єктів активності, який може набувати різних форм, однак при цьому призводити до зміни їхньої поведінки, установок, системи змістових утворень, специфіки відносин тощо.
За результатами емпіричного дослідження виявлено, що у студентів університету технічного профілю переважає тенденція домінування, а у студентів коледжу – чуйність та дружелюбність. Спільним як для студентів університету, так і для студентів коледжу є високий рівень товариськості, який сприяє виникненню атракції. Високий рівень за такими тенденціями, як чуйність, товариськість, домінування у студентів університету та коледжу говорять про високі показники здатності до налагодження міжособистісної взаємодії, виникнення дружніх відносин та налагодження особистісного спілкування.
Крім того, було виявлено значний прояв емоційних бар’єрів у спілкуванні студентів закладів освіти технічного профілю. Студенти коледжу більш схильні до вияву емоційних бар’єрів у міжособистісному спілкуванні, ніж студенти університету. Найбільші складнощі у них викликає невміння керувати своїми емоціями та дозувати їх, тобто ці студенти часто схильні не контролювати власні емоційні прояви, що може позначатися на якості спілкування та призводити до появи конфліктів у середовищі закладу освіти чи вдома.
Ми дійшли висновку, що студенти університету технічного профілю мають вищий рівень розвитку характеристик міжособистісної взаємодії, ніж студенти коледжу, тобто студенти університету мають вищий рівень розвитку таких характеристик міжособистісної взаємодії, як домінантність, впевненість у собі та незалежність, порівняно зі студентами коледжу, тобто студенти університету є досить упевненими у собі та незалежними, а також можуть брати на себе відповідальність. |
Опис: | Кукса Ю. В. Особливості міжособистісної взаємодії студентів різних типів закладів освіти технічного профілю. Психологічні студії. 2023. № 2. С. 94-100. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25982 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|