DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25965

Назва: Психолого-дидактосервіс як умова розвитку особистості з природничонауковим мисленням
Автори: Яланська, С.П.
Ключові слова: психолого-дидактосервіс
природ­ничонаукове мислення
творча діяльність
школяр
студент
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Однією з вимог реформування сучасної природничонаукової осві­ти є підвищення творчого потенці­алу навчання, що передбачає високий рівень природничонауко­вого пізнання, зумовлений дискур­сивна-логічним осмисленням, інту­їтивним осягненням природної дійсності, її взаємозв'язку з суспі­льством. Систематизація знань про природу повинна йти дедукти­вно-індуктивним шляхом: від фак­тів до спостережень через емпіри­чні залежності до специфічних законів і їх систем, постійно спи­раючись на знання про фундамен­тальні закономірності природи. Мета статті полягає у психолого­педагогічному аналізі проблеми розвитку особистості з природни­чонауковим мисленням, визначен­ні основних шляхів її розв'язання в загальноосвітніх та вищих навча­льних закладах.
Опис: Яланська С. П. Психолого-дидактосервіс як умова розвитку особистості з природничонауковим мисленням. Versus. 2013. № 1. С. 24-29.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25965
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
vers_2013_1_6.pdf107,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок