DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25965
|
Назва: | Психолого-дидактосервіс як умова розвитку особистості з природничонауковим мисленням |
Автори: | Яланська, С.П. |
Ключові слова: | психолого-дидактосервіс природничонаукове мислення творча діяльність школяр студент |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Однією з вимог реформування сучасної природничонаукової освіти є підвищення творчого потенціалу навчання, що передбачає високий рівень природничонаукового пізнання, зумовлений дискурсивна-логічним осмисленням, інтуїтивним осягненням природної дійсності, її взаємозв'язку з суспільством. Систематизація знань про природу повинна йти дедуктивно-індуктивним шляхом: від фактів до спостережень через емпіричні залежності до специфічних законів і їх систем, постійно спираючись на знання про фундаментальні закономірності природи. Мета статті полягає у психологопедагогічному аналізі проблеми розвитку особистості з природничонауковим мисленням, визначенні основних шляхів її розв'язання в загальноосвітніх та вищих навчальних закладах. |
Опис: | Яланська С. П. Психолого-дидактосервіс як умова розвитку особистості з природничонауковим мисленням. Versus. 2013. № 1. С. 24-29. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25965 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|