DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2013(6) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2596
|
Назва: | Добро-дія й анти-добро-дія вчителя у творчій спадщині Івана Франка |
Автори: | Васянович, Г.П. |
Ключові слова: | Іван Франко добро-дія анти-добро-дія особистість учителя педагогічний досвід |
Дата публікації: | 2013 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Актуалізується проблема педагогіки добра в сучасному освітньому просторі. Аналізується творча спадщина І. Франка у зв'язку з проблемою добро- і анти-добро-дії учителя. Досліджується його мемуаристика, де
він розкриває педагогічний досвід, особистісні й професійні якості своїх
вчителів. Митець розглядає вчителя як особистість, у вчинках і діях якого
домінують духовно-моральні цінності, почуття гідності, честі, внутрішньої свободи, здатність не підлаштовуватися під зовнішні
обставини, для якого учень найбільша цінність. Особлива увага приділяється формам вияву добро-дії вчителя, зокрема психологічній підтримці вихованця, позанавчальній діяльності, додатковим заняттям із тими, хто не встигає в навчанні, консультаціям тощо. Автор статті переконує, що духовною основою моральності є здатність до вироблення власної думки, самостійного мислення. Важливіш чинником педагогічної
діяльності вчителя і за часів І. Франка, і в сучасній освіті має стати поважне ставлення соціуму до складної, морально зорієнтованої професії вчителя. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2596 |
Розташовується у зібраннях: | 2013(6)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|