DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2013(6) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2596

Назва: Добро-дія й анти-добро-дія вчителя у творчій спадщині Івана Франка
Автори: Васянович, Г.П.
Ключові слова: Іван Франко
добро-дія
анти-добро-дія
особистість учителя
педагогічний досвід
Дата публікації: 2013
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Актуалізується проблема педагогіки добра в сучасному освітньому просторі. Аналізується творча спадщина І. Франка у зв'язку з проблемою добро- і анти-добро-дії учителя. Досліджується його мемуаристика, де він розкриває педагогічний досвід, особистісні й професійні якості своїх вчителів. Митець розглядає вчителя як особистість, у вчинках і діях якого домінують духовно-моральні цінності, почуття гідності, честі, внутрішньої свободи, здатність не підлаштовуватися під зовнішні обставини, для якого учень найбільша цінність. Особлива увага приділяється формам вияву добро-дії вчителя, зокрема психологічній підтримці вихованця, позанавчальній діяльності, додатковим заняттям із тими, хто не встигає в навчанні, консультаціям тощо. Автор статті переконує, що духовною основою моральності є здатність до вироблення власної думки, самостійного мислення. Важливіш чинником педагогічної діяльності вчителя і за часів І. Франка, і в сучасній освіті має стати поважне ставлення соціуму до складної, морально зорієнтованої професії вчителя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2596
Розташовується у зібраннях:2013(6)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Vasyanovych.pdf124,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок