DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25945
|
Назва: | Роль учителя у розбудові безпечного освітнього середовища |
Автори: | Срібна, Ю.А. |
Ключові слова: | заклад вищої освіти освітнє середовище вчитель освіта України безпечне освітнє середовище |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Освітнє середовище закладу вищої освіти – це соціальнокультурне та
педагогічне явище, яке забезпечується організацією його як на рівні держави
(закони України «Про освіту», «Про вищу освіту» тощо, вищого навчального
закладу (посадові інструкції, інструктаж з питань безпеки життєдіяльності та
охорони праці), так і на рівні наукова-педагогічних працівників з основною
метою формування у них активної позиції у створенні безпечного освітнього
середовища.
Освітнє середовище обов’язково повинно бути безпечним для проведення
навчально-виховного процесу та особистісного професійного розвитку всіх
учасників цього середовища. |
Опис: | Срібна Ю. А. Роль учителя у розбудові безпечного освітнього
середовища // Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяченої Всесвітнім дням цивільної оборони та охорони праці. (Полтава, 26 квітня 2024р.) / під ред.: Є. В. Кулика, Ю. А. Срібної, В. П. Титаренко. Полтава : ПНПУ, 2024. С. 4-5. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25945 |
Розташовується у зібраннях: | Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|