DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2013(6) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2594

Назва: Педагогічна взаємодія як чинник фахової підготовки студентів професійно-технічних навчальних закладів
Автори: Дегтярьова, Г.С.
Ключові слова: професійна підготовка
педагогічна взаємодія
психологічне забезпечення
принципи і умови педагогічної взаємодії
Дата публікації: 2013
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): На основі особистісно-діяльнісного підходу педагогічна взаємодія розглядається як чинник професійної підготовки студентів професійно-технічних навчальних закладів. Автор визначає принципи (оптимального співвідношення індивідуального, особистісного і професійного розвитку, гуманізації, особистісного підходу, самоорганізації, співробітництва, духовності, громадянськості й патріотизму, створення сприятливого освітнього середовища, психологічного забезпечення) її умови педагогічної взаємодії, особливості її психологічного забезпечення та психологічного супроводу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2594
Розташовується у зібраннях:2013(6)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Degtiarieva.pdf113,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок