DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2013(6) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2594
|
Назва: | Педагогічна взаємодія як чинник фахової підготовки студентів професійно-технічних навчальних закладів |
Автори: | Дегтярьова, Г.С. |
Ключові слова: | професійна підготовка педагогічна взаємодія психологічне забезпечення принципи і умови педагогічної взаємодії |
Дата публікації: | 2013 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | На основі особистісно-діяльнісного підходу педагогічна взаємодія розглядається як чинник професійної підготовки студентів професійно-технічних навчальних закладів. Автор визначає принципи (оптимального
співвідношення індивідуального, особистісного і професійного розвитку,
гуманізації, особистісного підходу, самоорганізації, співробітництва,
духовності, громадянськості й патріотизму, створення сприятливого освітнього середовища, психологічного забезпечення) її умови педагогічної взаємодії, особливості її психологічного забезпечення та психологічного
супроводу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2594 |
Розташовується у зібраннях: | 2013(6)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|