|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25912
|
Назва: | Упровадження компетентнісного підходу при викладанні фармакології у Полтавському державному медичному університеті |
Автори: | Луценко, О.А. Петренко, Л.М. Луценко, Р.В. |
Ключові слова: | компетентнісний підхід фармакологія медична освіта майбутні лікарі |
Дата публікації: | 23-січ-2025 |
Короткий огляд (реферат): | Модернізація вищої освіти в Україні, зокрема медичної в останні роки відбувається досить активно, що обумовлено входженням країни в світову і європейську освітню та наукову спільноту. В умовах підготовки майбутніх лікарів дисципліна фармакологія займає одне з найважливіших місць на якій ґрунтується професійна діяльність переважної більшості лікарів. Традиційний підхід до викладання фармакології, дисципліни, що динамічно розвивається і оновлюється потребує змін. Зазначається, що в останні роки при підготовці майбутніх лікарів активно залучаються сучасні інформаційно-комунікативні технології та цифрові продукти. Основою успішного вивчення фармакології є запровадження компетентнісного підходу, що виступає підґрунтям для набуття фахових знань, професійних навичок та умінь, способів мислення, поглядів і цінностей, а також інших особистих якостей, що дадуть змогу майбутньому лікарю успішно
займатися професійною діяльністю в галузі охорони здоров’я. Зазначаються функції компетентнісного підходу в освітньому процесі. В статті розглянуті фахові компетентності відповідно до стандарту вищої освіти та практичні результати навчання якими повинен оволодіти майбутній лікар. Наводиться сутність формування професійних компетентносей майбутнього лікаря її структури, що знаходиться в основі викладання фармакології у медичних закладах вищої освіти та формує якісну професійну підготовку висококваліфікованого фахівця. |
Опис: | Луценко О. А., Петренко Л. М., Луценко Р. В. Упровадження компетентнісного підходу при викладанні фармакології у Полтавському державному медичному університеті. Актуальні питання лінгвістики, професійної
лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : збірник статей VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Полтава, 22-24 листопада 2023 р.). Полтава: Вид-во “Астрая”, 2024. С. 247-251. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25912 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|