DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут іноземних мов >
Кафедра англійської та німецької філології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25895

Назва: Шляхи формування іноземномовної лексичної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей закладу вищої освіти
Автори: Черчата, Л.М.
Король, Л.Л.
Ключові слова: лексична компетентність
кваліфікований підхід
тренувальні вправи
професійно орієнтоване мовлення
комунікація
хмарні технології
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу концепту комунікативної та лексичної компетентності. Наведено статистичні дані, які транслюють загальний рівень іноземномовної підготовки в Україні у порівнянні із рейтингами інших держав. З’ясовано, що у сучасному глобалізованому світі знання іноземних мов стає ключовим елементом професійного успіху та особистісного розвитку. Однак, більшість досліджень зосереджуються на формуванні цих компетентностей у студентів філологічних спеціальностей, залишаючи студентів нефілологічних спеціальностей поза належною увагою. Досліджено авторські наукові підходи до трактування понять комунікативної та лексичної компетентності, запропоновано власне бачення дефініції. Наведено перелік міжнародних установ та організацій, котрі опікуються проблемами формування компетентностей у процесі навчання. Погруповано прості та складні іноземномовні комунікативні вміння. Виокремлено найбільш ефективні способи формування лексичної компетентності: тренувальні вправи для аудиторної і домашньої роботи, а також підбір якісного текстового матеріалу; застосування профільних цифрових освітніх платформ, використання контрастивного підходу, перегляд фільмів іноземною мовою. Особлива увага авторів прикута до ролі сучасних технологій, таких як мобільні додатки, онлайн-курси та мультимедійні ресурси, у вивченні іноземних мов, що надає студентам можливість самостійно контролювати свій навчальний процес та обирати зручний для них темп навчання. Авторами запропоновано низку корисних стратегій та підходів, які можуть бути успішно застосовані у викладацькій практиці. Проте, подальші дослідження та уточнення можуть допомогти ще більше оптимізувати процес навчання та зробити його більш ефективним для студентів різних спеціальностей.
Опис: Черчата Л. М., Король Л. Л. Шляхи формування іноземномовної лексичної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей закладу вищої освіти. Актуальнi питання гуманiтарних наук. Вип. 77. Т. 3, 2024. С. 221–228. DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/77-3-30
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25895
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Шляхи формування іноземномовної лексичної.pdf222,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок