DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут іноземних мов >
Кафедра англійської та німецької філології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25894

Назва: Професійно орієнтоване навчання англійської мови студентів нефілологічних спеціальностей
Автори: Черчата, Л.М.
Король, Л.Л.
Ключові слова: професійні компетентності
англомовні навички
цифрові платформи
мультимедійні джерела
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Стаття висвітлює основні аспекти навчання англійської мови, орієнтованого на потреби професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей. Така форма навчання передбачає інтеграцію загальних мовних навичок із вузькоспеціалізованими знаннями, необхідними для конкретних професійних сфер, що забезпечує студентам підготовку до ефективної комунікації у своїй галузі. Студентоцентроване навчання, яке є ключовим компонентом цієї методології, базується на індивідуальних потребах та враховує професійні інтереси студентів. Основною метою такого підходу є створення сприятливого середовища для розвитку мовних компетенцій, що дозволяє кожному освітянину активно долучатися до навчального процесу. Встановлено, що у сучасних реаліях використання освітніх технологій відіграє важливу роль у викладанні іноземних мов. Інтерактивні платформи, мобільні додатки, віртуальні середовища та інші цифрові інструменти сприяють не лише підвищенню ефективності навчального процесу, а й дозволяють зробити його більш адаптивним та інтерактивним. В Україні останніми роками розроблено низку державних програм, спрямованих на покращення якості викладання іноземних мов у закладах вищої освіти. Наголошено, що це сприяє інтеграції вищої освіти в міжнародний освітній простір і підвищує конкурентоспроможність випускників українських вишів на світовому ринку праці. Університети також відіграють важливу роль у впровадженні новітніх методик навчання. Отже, професійно орієнтоване навчання англійської мови студентів нефілологічних спеціальностей є важливим аспектом сучасної освітньої політики. Воно забезпечує підготовку фахівців, здатних ефективно використовувати англійську мову у своїй професійній діяльності. Така система навчання поєднує інноваційні підходи, спрямовані на потреби студентів, із сучасними освітніми технологіями, що сприяє інтеграції вищої освіти України у світовий освітній простір.
Опис: Черчата Л. М., Король Л. Л. Професійно орієнтоване навчання англійської мови студентів нефілологічних спеціальностей. PrOsvita. 2024. № 2. С. 71–83. DOI https://doi.org/10.36074/PrOsvita.issue2.005
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25894
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Професійно орієнтоване навчання англійської.pdf172,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок