|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2013(5) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2587
|
| Назва: | Філософія розвитку національної освіти |
| Автори: | Мальований, Ю.І. |
| Ключові слова: | рецензія |
| Дата публікації: | 2013 |
| Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
| Короткий огляд (реферат): | Освіта XXI ст. потребує не просто нової культури, а гуманістичного діалогу культур, їх взаємопроникнення в усі сфери життєдіяльності людських спільнот, народів, націй. Гуманістична спроба зреалізувати культурологічну модель є одним із важливих суспільно значущих завдань, бо гуманною
національна освіта стане лише тоді,
коли забезпечуватиметься розвиток двох стратегічних функцій - світоглядної і професійної. |
| Опис: | Рецензія на збірник наукових праць Г. Філіпчука
«Національна освіта: особистість і суспільство». - Чернівці : Зелена Буковина, 2013. - 844 с. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2587 |
| Розташовується у зібраннях: | 2013(5)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|