DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2013(5) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2587

Назва: Філософія розвитку національної освіти
Автори: Мальований, Ю.І.
Ключові слова: рецензія
Дата публікації: 2013
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Освіта XXI ст. потребує не просто нової культури, а гуманістичного діалогу культур, їх взаємопроникнення в усі сфери життєдіяльності людських спільнот, народів, націй. Гуманістична спроба зреалізувати культурологічну модель є одним із важливих суспільно значущих завдань, бо гуманною національна освіта стане лише тоді, коли забезпечуватиметься розвиток двох стратегічних функцій - світоглядної і професійної.
Опис: Рецензія на збірник наукових праць Г. Філіпчука «Національна освіта: особистість і суспільство». - Чернівці : Зелена Буковина, 2013. - 844 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2587
Розташовується у зібраннях:2013(5)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Malyovaniy.pdf97,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок