DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2013(5) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2583
|
Назва: | Інноваційна виховна технологія: сутнісні положення та шляхи реалізації |
Автори: | Бех, І.Д. |
Ключові слова: | інноваційна виховна технологія духовна здібність педагогічна суб'кт-суб'єктна взаємодія моральна активність особистості |
Дата публікації: | 2013 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Обґрунтовується дефініція інноваційної виховної технології як системи теоретично обгрунтованих (на основі знань психології вихованця)й підтверджених практикою способів, прийомів, процедур розгортання
гуманістично спрямованого змісту та організаційно доцільних умов виховної діяльності, які забезпечують підвищення рівня духовно-моральної вихованості особистості як суб'єкта відповідних цінностей.
Акцентується увага на духовній здібності як єдності певного етичного знання (поняття) і способу, за допомогою якого воно набуває
особистісного смислу. Наголошується, що даний спосіб мас грунтуватися
на механізмах свідомого породження конкретною особистістю смислу як
вищої духовної інстанції (наприклад, безумовної любові, милосердя, благочестя тощо). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2583 |
Розташовується у зібраннях: | 2013(5)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|