DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2013(5) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2579
|
Назва: | Уніфікація освіти та музична реформа в педагогічній діяльності папи Григорія І Великого |
Автори: | Цебрій, І.В. |
Ключові слова: | уніфікація середньовічної освіти інституціоналізовані засоби середньовічної педагогіки музична педагогіка модель освіти раннього Середньовіччя |
Дата публікації: | 2013 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Матеріали статті знайомлять із уніфікацією освіти та музичною реформою найвизначнішого педагога рубежу VI-VIІ століть папи
Григорія І Великого, зі змістом його перетворювальної педагогіки та її місцем в еволюції становлення західноєвропейської освіти. Зазначається, що музична реформа папи спрямована на уніфікацію європейської мови; упорядкування християнського богослужіння; визначення основ викладання
хорового співу в церковно-монастирських школах; розробку певних музично-педагогічних термінів. Наголошується, що згідно з реформою в церковно-монастирських школах вивчається юриспруденція, медицина,
економіка (агрономія), граматка, вилучаються філософські науки, бо Григорій Великий заперечував цінність світського знання. Автор доходить висновку про вагомий внесок Григорія І у процес консолідації західного
світу; музичну реформу, що заклала основи майбутньої духовно-професійної музичної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2579 |
Розташовується у зібраннях: | 2013(5)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|