|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2013(5) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2578
|
Назва: | Значення вільного часу для людини в роздумах і педагогічній діяльності Іоанна Павла II |
Автори: | Дашиковська, Ядвіга |
Ключові слова: | Іоанн Павло II вільний час християнський вимір вільного часу форми дозвілля свобода любов відповідальність справедливість особистість |
Дата публікації: | 2013 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті автор аналізує проблему вільного часу в контексті вчення та педагогічної діяльності Папи Римського Іоанна Павла II.
Акцентується, що на сторінках своїх творів він розкрив багато важливих педагогічних проблем (свободи, любові, відповідальності, справедливості, Батьківщини, нації, демократії, культури тощо). Автор доходить висновку, що однією з умов ефективності праці Папа вбачав активні форми відпочинку (туризм, спорт, екскурсії, мандрівки, спілкування з природою, людьми, творами мистецтва тощо), які відігравали важливу
роль і в його житті. Виокремлюються такі погляди Папи на роль вільного часу: 1) вільний час — один із найважливіших людських прав і природна потреба організму; 2) вартісні види відпочинку об'єднують людей,
ліквідовують антагонізми, викорінюють стереотипи, дискримінацію, ворожнечу; 3) вільний час — спосіб оздоровлення, відновлення сил, урізноманітнення життя, внесення в нього радості, далекої від лінощів і розваг; 4) вільний час — велике багатство для розвитку людини, виховання
та реалізації християнських цінностей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2578 |
Розташовується у зібраннях: | 2013(5)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|