|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра соціальної роботи, реабілітації та повоєнної адаптації >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25723
|
Назва: | Підготовка майбутнього фахівця соціальної сфери до соціального виховання особистості в сучасних умовах засобами музейних експонатів Полтавського літературно-меморіального музею В.Г. Короленка |
Автори: | Куторжевська, Л.І. Ємець, С.А. |
Ключові слова: | фахівець соціальної сфери майбутній фахівець соціальне виховання особистість Полтавський літературно-меморіальний музей В. Г. Короленка музей |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Фахівець соціальної сфери – фахівець, що має відповідну професійну підготовку та кваліфікацію і спеціалізується на здійсненні соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю, – стверджують дослідники О.В. Безпалько, І.Д. Звєрєва, А.Й. Капська, Ш.М. Пінчук, Ж.В. Петрочко, С.Я. Харченко [3, c. 197]. Соціальний працівник допомагає людям вирішувати проблеми, створюючи для цього необхідні ресурси, забезпечує взаємодію між людьми чи між людиною та середовищем. Саме процес взаємодії людини і її соціального середовища, – зазначає І.Д. Звєрєва, – це соціальне виховання, це сукупність впливів, яким піддається людина у своєму соціальному оточенні і які відображаються на розвитку особистості [3, с. 92]. Виховання, стверджують науковці, передбачає цілеспрямовану організацію діяльності, спілкування людини, які сприяють формуванню у вихованців певного ставлення до оточуючого світу, до самого себе, моральних норм і правил поведінки [4, с. 7].
Виховання відбувається завдяки різноманітним засобам, а саме: предметам, творам духовної і матеріальної культури (науковим посібникам, книжкам, газетам, творам мистецтва), слову вихователя, різноманітним видам діяльності (навчанню, грі, художній самодіяльності, спорту), конкретним заходам (вечорам, зборам) [4, с. 127]. Н.П. Волкова до засобів виховання відносить також радіо, телебачення, Інтернет, предмети кіномистецтва [2, с. 127-128]. |
Опис: | Куторждевська Л. І., Ємець С. А. Підготовка майбутнього фахівця соціальної сфери до соціального виховання особистості в сучасних умовах засобами музейних експонатів Полтавського літературно-меморіального музею В.Г. Короленка. Сучасні реалії та перспективи соціального виховання особистості в різних соціальних інституціях : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 220-річчю від дня заснування Університету, м. Харків, 7 листопада 2024 р. Харків: ХНПУ імені Г.С. Сковороди, 2024. С. 150-153. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25723 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|