|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2013(5) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2572
|
| Назва: | Аксіологічні критерії вікової психології |
| Автори: | Зязюн, І.А. |
| Ключові слова: | психологічний вік соціальність віку педагогічна психологія психологічна педагогіка розвиток особистості зона найближчого розвитку центральне новоутворення діяльність критичний вік дія |
| Дата публікації: | 2013 |
| Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
| Короткий огляд (реферат): | Психологічні характеристики віку визначаються конкретними умовами, в яких здійснюється розвиток індивіда: характером учіння-виховання, особливостями його діяльності й дії, спілкуванням, рівнем
загальної культури, предметних знань, педагогічної майстерності батьків
і вихователів-учителів. Для кожного віку існує своя специфічна «соціальна
ситуація розвитку», певне співвідношення умов соціального середовища й
внутрішніх умов розвитку індивіда як особистості. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2572 |
| Розташовується у зібраннях: | 2013(5)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|