DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2013(5) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2572

Назва: Аксіологічні критерії вікової психології
Автори: Зязюн, І.А.
Ключові слова: психологічний вік
соціальність віку
педагогічна психологія
психологічна педагогіка
розвиток особистості
зона найближчого розвитку
центральне новоутворення
діяльність
критичний вік
дія
Дата публікації: 2013
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Психологічні характеристики віку визначаються конкретними умовами, в яких здійснюється розвиток індивіда: характером учіння-виховання, особливостями його діяльності й дії, спілкуванням, рівнем загальної культури, предметних знань, педагогічної майстерності батьків і вихователів-учителів. Для кожного віку існує своя специфічна «соціальна ситуація розвитку», певне співвідношення умов соціального середовища й внутрішніх умов розвитку індивіда як особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2572
Розташовується у зібраннях:2013(5)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Zyazyun1.pdf155,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок