DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25689
|
Назва: | Підготовка вчителя інформатики в умовах воєнного стану |
Автори: | Ремига, А. |
Ключові слова: | підготовка вчителя підготовка вчителя інформатики вчитель інформатики дистанційні платформи навчання платформи навчання інновації в освіті |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодні, в епоху швидкого розвитку комп’ютерних технологій, важко уявити
себе без сучасного девайсу. Якщо п’ять років тому, ми навіть не уявляли можливості
дистанційного навчання, то на сьогоднішній день, ми не уявляємо можливості навчання
не використовуючи мережу інтернет. З моменту повномасштабного вторгнення росії в
Україну, українськи школи вже мали досвід навчання в режимі онлайн, під час
карантину. Але з війною система навчання зіткнулася з новою проблемою – відсутністю
зв’язку й світла. В цій статті розглянемо особливості підготовки викладача інформатики
до асинхронного режиму навчання й розкриємо основи безпечного користування для
учнів соціальними мережами під час воєнного стану.
З постійними обстрілами та відсутністю зв’язку й світла, стало неможливо
проведення уроків онлайн. В цьому випадку здебільшого викладачам приходиться
працювати з учнями в асинхронному режимі |
Опис: | Ремига А. Підготовка вчителя інформатики в умовах воєнного стану // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 370-371. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25689 |
Розташовується у зібраннях: | 24
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|