DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25688
|
Назва: | STEM-проєкти на уроках технологій |
Автори: | Коваль, К. |
Ключові слова: | STEM-проєкти урок технологій Освітня галузь «Технологія» STEM-проєкти на уроках технологій |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У сучасному світі, де наука та технології постійно розвиваються, важливо, щоб
учні набули комплексні знання, уміння й навички, які дозволять їм не тільки розуміти,
але й активно впливати на навколишнє середовище. Одним із найбільш перспективних
напрямків розвитку загальної середньої освіти в Україні є впровадження STEM-освіти. Вона сприяє комплексному розвитку учнів, поєднуючи наукові та технологічні знання з
творчістю, мистецтвом, культурними традиціями.
Ефективність STEM-освіти беззаперечно доведена: STEM-освіта базується на
проектному та дослідницькому навчанні, що дозволяє учням набувати практичного
досвіду, застосовувати теоретичні знання на практиці та розвивати навички вирішення
проблем. STEM-освіта забезпечує розуміння та навички роботи з сучасними
технологіями, що є життєво необхідним у швидкозмінному технологічному середовищі
та підготовкою до професій майбутнього. |
Опис: | Коваль К. STEM-проєкти на уроках технологій // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 367-370. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25688 |
Розташовується у зібраннях: | 24
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|