DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25688

Назва: STEM-проєкти на уроках технологій
Автори: Коваль, К.
Ключові слова: STEM-проєкти
урок технологій
Освітня галузь «Технологія»
STEM-проєкти на уроках технологій
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі, де наука та технології постійно розвиваються, важливо, щоб учні набули комплексні знання, уміння й навички, які дозволять їм не тільки розуміти, але й активно впливати на навколишнє середовище. Одним із найбільш перспективних напрямків розвитку загальної середньої освіти в Україні є впровадження STEM-освіти. Вона сприяє комплексному розвитку учнів, поєднуючи наукові та технологічні знання з творчістю, мистецтвом, культурними традиціями. Ефективність STEM-освіти беззаперечно доведена: STEM-освіта базується на проектному та дослідницькому навчанні, що дозволяє учням набувати практичного досвіду, застосовувати теоретичні знання на практиці та розвивати навички вирішення проблем. STEM-освіта забезпечує розуміння та навички роботи з сучасними технологіями, що є життєво необхідним у швидкозмінному технологічному середовищі та підготовкою до професій майбутнього.
Опис: Коваль К. STEM-проєкти на уроках технологій // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 367-370.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25688
Розташовується у зібраннях:24

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
131.pdf171,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок