DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25675

Назва: Рівні розвитку критичного мислення студентів у вищій школі
Автори: Лічжу, Чень
Ключові слова: критичне мислення
студент
вища школа
етапи розвитку критичного мислення
Річард Пол
вища освіта
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Проблема розвитку критичного мислення студентів актуальна в усьому світі. Завдання сучасних вишів – створення таких умов навчання, за допомогою яких студенти, випускники вишів, володіли б критичним мисленням на просунутому рівні та могли б розв’язувати найважливіші завдання. Критичне мислення дає змогу максимально ефективно застосовувати інноваційні технології, враховувати індивідуальні особливості студентів і соціальні умови їхнього розвитку. Для ефективного розв’язання цього завдання необхідна підготовка висококваліфікованих фахівців, здатних розробити та впровадити нові методи й технології розвитку критичного мислення студентів. Розвиток критичного мислення студентів особливо важливий в умовах вищої професійної освіти. Багато студентів вишів часто не здатні виконати ті завдання, які вимагають від них інтелектуальних зусиль з використанням навичок критичного мислення. Адже більша частина студентів лише сприймають нову інформацію в готовому вигляді, а не беруть участь на занятті активно.
Опис: Чень Лічжу Рівні розвитку критичного мислення студентів у вищій школі // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 349-351.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25675
Розташовується у зібраннях:24

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
123.pdf158,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок