DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25675
|
Назва: | Рівні розвитку критичного мислення студентів у вищій школі |
Автори: | Лічжу, Чень |
Ключові слова: | критичне мислення студент вища школа етапи розвитку критичного мислення Річард Пол вища освіта |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Проблема розвитку критичного мислення студентів актуальна в усьому світі.
Завдання сучасних вишів – створення таких умов навчання, за допомогою яких студенти,
випускники вишів, володіли б критичним мисленням на просунутому рівні та могли б
розв’язувати найважливіші завдання. Критичне мислення дає змогу максимально
ефективно застосовувати інноваційні технології, враховувати індивідуальні особливості
студентів і соціальні умови їхнього розвитку. Для ефективного розв’язання цього
завдання необхідна підготовка висококваліфікованих фахівців, здатних розробити та
впровадити нові методи й технології розвитку критичного мислення студентів.
Розвиток критичного мислення студентів особливо важливий в умовах вищої
професійної освіти. Багато студентів вишів часто не здатні виконати ті завдання, які
вимагають від них інтелектуальних зусиль з використанням навичок критичного
мислення. Адже більша частина студентів лише сприймають нову інформацію в
готовому вигляді, а не беруть участь на занятті активно. |
Опис: | Чень Лічжу Рівні розвитку критичного мислення студентів
у вищій школі // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 349-351. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25675 |
Розташовується у зібраннях: | 24
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|