DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25649
|
Назва: | Значення нейрокогнітивного та нейромоделюючого підходів у формуванні математичної компетентності учнів основної та старшої школи |
Автори: | Махова, Я. |
Ключові слова: | старша школа математична компетентність формування математичної компетентності нейрокогнітивний підхід нейромоделюючий метод у педагогіці |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Головними завданнями сучасної системи освіти є формування гармонійно
розвиненої особистості, професійного конкурентного на ринку праці фахівця, який уміє
комплексно аналізувати ситуацію, критично мислити та уміло приймати правильні
рішення у різноманітних ситуаціях. Саме становленню цих якостей сприяє
компетентнісний підхід до формування змісту й організації навчального процесу та
реалізація його у математичній освітній галузі.
Формування математичної компетентності значною мірою залежить від обраної
теоретико-методологічної основи, яка виражається у конкретних методологічних
підходах, які допомагають визначити стратегію та методи дослідження процесу
формування математичної компетентності. У психолого-педагогічній науці існують
різноманітні підходи до організації освітнього процесу, що дозволяє всебічно розглядати
досліджуване явище. Проте, всі вони взаємодіють між собою та взаємопов’язані, можуть
інтегруватись на різних рівнях, взаємодіяти та перетинатись. |
Опис: | Махова Я. Значення нейрокогнітивного та нейромоделюючого підходів
у формуванні математичної компетентності учнів основної
та старшої школи // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 296-298. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25649 |
Розташовується у зібраннях: | 24
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|