DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25641
|
Назва: | Особливості організації виховної роботи зі студентами в інклюзивному освітньому просторі |
Автори: | Андреєва, М. |
Ключові слова: | виховна робота інклюзивне освітнє середовище студент інклюзія самовиховання |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Не зважаючи на складні випробовування сучасної вищої освіти – військова
агресія росії та наслідки карантинних обмежень – упровадження інклюзивного
освітнього простору залишається пріоритетним завданням, якому приділяється значна
увага як педагогів-практиків, так і науковців. Особливу увагу варто приділяти створенню
інклюзивного освітнього простору саме в закладах вищої освіти, оскільки майбутні
фахівці матимуть змогу реалізовувати інклюзивні ідеї у своїй практиці. Важливе значення в цій діяльності має саме організація ефективної виховної роботи, оскільки
завдяки їй відбувається неопосередкований вплив не тільки на знання, уміння й навички
студента, а й на його духовний світ, моральні якості та ціннісні орієнтири. |
Опис: | Андреєва М. Особливості організації виховної роботи зі студентами вДидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 282-285.
інклюзивному освітньому просторі // |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25641 |
Розташовується у зібраннях: | 24
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|