DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25630
|
Назва: | Інформаційні маркетингові технології формування ділової активності менеджера з управління проєктами |
Автори: | Гуляєв, О. Школяр, С.П. |
Ключові слова: | інформаційні маркетингові технології менеджер управління проєктами сектори інформаційного ринку |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Інформаційні маркетингові системи та технології відіграють значну роль у
формуванні ділової активності менеджера з управління проектами, впливаючи на їх
професійну культуру як управлінських суб’єктів інноваційної проєктної діяльності
організації. Згідно визначення, прийнятого ЮНЕСКО, інформаційна технологія - це
комплекс взаємозв'язаних наукових, технологічних, інженерних дисциплін, які вивчають
методи ефективної організації праці людей, що займаються обробкою і зберігання інформації; методи організації взаємодії, як із людьми, так і з промисловим
устаткуванням, їх практичні доповнення, а також пов'язані з цим соціальні, економічні і
культурні проблеми.
Зрозуміло, що в сучасному глобалізованому світі дані інформаційні технології
тісно вплетені в систему міжнародного маркетингу, і самі по суті являються його
підсистемою, інформаційним ринком. |
Опис: | Гуляєв О., Школяр С. П. Інформаційні маркетингові технології формування ділової
активності менеджера з управління проєктами // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 251-255. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25630 |
Розташовується у зібраннях: | 24
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|