DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25626
|
Назва: | Прийоми навчання і форми організації навчально-виховного процесу педагогів-новаторів |
Автори: | Апончук, В. |
Ключові слова: | педагог новатор підготовка вчителя педагог-новатор методи навчання форми навчання |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Педагогічна галузь завжди була на передових рубежах суспільного розвитку.
Педагоги несуть відповідальність за формування майбутнього суспільства через
виховання та навчання молодого покоління. Сучасний світ, з його стрімким розвитком
технологій, змінами в соціокультурному середовищі і різноманітністю освітніх потреб,
ставить перед педагогами виклики, на які потрібно відповідати. Рушійною силою у
дидактичному процесі виступають педагоги-новатори .
Однак, поняття «педагог-новатор» вимагає розгляду та уточнення. Хто такі
педагоги-новатори, і чим вони відрізняються від інших вчителів? Які прийоми навчання
та форми організації навчально-виховного процесу вони використовують? Які результати
досягаються завдяки їхній діяльності? Ці питання стають актуальними в контексті
підготовки учителів середньої школи та розвитку освіти загалом. |
Опис: | Апончук В. Прийоми навчання і форми організації навчально-виховного
процесу педагогів-новаторів // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 241-244. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25626 |
Розташовується у зібраннях: | 24
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|