DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25626

Назва: Прийоми навчання і форми організації навчально-виховного процесу педагогів-новаторів
Автори: Апончук, В.
Ключові слова: педагог
новатор
підготовка вчителя
педагог-новатор
методи навчання
форми навчання
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Педагогічна галузь завжди була на передових рубежах суспільного розвитку. Педагоги несуть відповідальність за формування майбутнього суспільства через виховання та навчання молодого покоління. Сучасний світ, з його стрімким розвитком технологій, змінами в соціокультурному середовищі і різноманітністю освітніх потреб, ставить перед педагогами виклики, на які потрібно відповідати. Рушійною силою у дидактичному процесі виступають педагоги-новатори . Однак, поняття «педагог-новатор» вимагає розгляду та уточнення. Хто такі педагоги-новатори, і чим вони відрізняються від інших вчителів? Які прийоми навчання та форми організації навчально-виховного процесу вони використовують? Які результати досягаються завдяки їхній діяльності? Ці питання стають актуальними в контексті підготовки учителів середньої школи та розвитку освіти загалом.
Опис: Апончук В. Прийоми навчання і форми організації навчально-виховного процесу педагогів-новаторів // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 241-244.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25626
Розташовується у зібраннях:24

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
84.pdf165,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок