DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25617
|
Назва: | Передовий досвід інклюзивної освіти дошкільнят у КНР |
Автори: | Кіріяченко, І. |
Ключові слова: | дошкільна освіта інклюзивна освіта дитячий садок дошкільнята дошкільна освіта в КНР дошкільна інклюзивна освіта |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Дошкільна освіта для осіб з особливими потребами у Китаї є ключовою сферою
освітньої системи, спрямованою на забезпечення індивідуальної та комплексної
підтримки для дітей із різними специфічними потребами. Ця система потребує
спеціального проектування з метою забезпечення максимальної підтримки та допомоги у
розвитку малечі із вадами.
Актуальність дослідження вказує на збільшення підтримки та інвестицій у сфері
базової освіти внаслідок швидкого економічного розвитку КНР в останні роки, коли
особлива увага стала приділятися "справедливісті в освіті".
Дошкільна освіта для осіб з особливими потребами (ОП) — це систематичний та
індивідуалізований педагогічний процес, спрямований на навчання та розвиток дітей із
фізичними, психологічними, соціальними або іншими особливостями, забезпечуючи їм
можливість отримати повноцінну освіту та активно взаємодіяти в соціальному
середовищі дитячого садка. |
Опис: | Кіріяченко І. Передовий досвід інклюзивної освіти дошкільнят у КНР // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 219-221. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25617 |
Розташовується у зібраннях: | 24
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|