DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25597

Назва: Інфографіка як засіб візуалізації навчальної інформації в освітньому процесі вищої школи
Автори: Ускова, Є.
Ключові слова: освітні послуги
вища освіта
розвиток вищої освіти
навчальна інформація
візуалізація навчальної інформації
інфографіка
візуалізація навчальної інформації
освітній процес
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Провідним завданням розвитку вищої освіти в Україні визначено інтеграцію вищої освіти в загальноєвропейську систему. У зв’язку з цим посилюються вимоги до якості освітніх послуг відповідно до європейських стандартів, впроваджуються системи зовнішнього та внутрішнього забезпечення якості освіти, оновлюються освітні програми з метою їх наближення до потреб ринку праці, посилення практичної складової підготовки фахівців. Освітній процес у вищій школі має на меті забезпечити здобуття особою відповідного ступеня вищої освіти та професійної кваліфікації. Акцент зміщується від викладання до процесу навчання студента, розвитку його критичного мислення, залучення до науково-дослідницької роботи. Тому освітні програми мають бути більш практико-орієнтованими, формувати актуальні компетентності, відповідати вимогам ринку праці. Навчальна інформація відіграє ключову роль в освітньому процесі вищої школи: вона є основою для формування професійних знань, умінь та навичок студентів, розвитку ключових компетентностей.
Опис: Ускова Є. Інфографіка як засіб візуалізації навчальної інформації в освітньому процесі вищої школи // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 179-182.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25597
Розташовується у зібраннях:24

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
60.pdf169,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок