DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25589
|
Назва: | Професійне вигорання педагога: шляхи подолання |
Автори: | Кравченко, М. |
Ключові слова: | професійне вигорання педагог проблема професійного вигорання вчителів подолання синдрому професійного вигорання |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Професія педагога завжди була однією з найважливіших і найвідповідальніших у
суспільстві. В епоху стрімкого розвитку інформаційних технологій, науки і техніки,
вчитель навчає молоде покоління критичному мисленню, відбору та аналізу інформації;
розвиває у дітей навички комунікації, лідерства, емоційного інтелекту та креативності.
Він є наставником з питань етики та життєвих цінностей; допомагає сформувати
толерантність, повагу до інших культур та підготувати учнів до життя у
мультикультурному середовищі.
Проте одночасно вчительська професія є однією з найбільш складних, оскільки
вимоги до професійної компетентності вчителя постійно зростають. Це зумовлюється як
процесами глобалізації та інтеграції, що відбуваються у світовому суспільстві, так і
технологічними викликами, підвищеними очікуваннями від суспільства та значним
емоційним навантаженням. |
Опис: | Кравченко М. Професійне вигорання педагога: шляхи подолання // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 160-163. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25589 |
Розташовується у зібраннях: | 24
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|