DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25589

Назва: Професійне вигорання педагога: шляхи подолання
Автори: Кравченко, М.
Ключові слова: професійне вигорання
педагог
проблема професійного вигорання вчителів
подолання синдрому професійного вигорання
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Професія педагога завжди була однією з найважливіших і найвідповідальніших у суспільстві. В епоху стрімкого розвитку інформаційних технологій, науки і техніки, вчитель навчає молоде покоління критичному мисленню, відбору та аналізу інформації; розвиває у дітей навички комунікації, лідерства, емоційного інтелекту та креативності. Він є наставником з питань етики та життєвих цінностей; допомагає сформувати толерантність, повагу до інших культур та підготувати учнів до життя у мультикультурному середовищі. Проте одночасно вчительська професія є однією з найбільш складних, оскільки вимоги до професійної компетентності вчителя постійно зростають. Це зумовлюється як процесами глобалізації та інтеграції, що відбуваються у світовому суспільстві, так і технологічними викликами, підвищеними очікуваннями від суспільства та значним емоційним навантаженням.
Опис: Кравченко М. Професійне вигорання педагога: шляхи подолання // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 160-163.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25589
Розташовується у зібраннях:24

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
54.pdf168,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок