DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25551

Назва: Технологія цифрової візуалізації навчально-методичного забезпечення під час фахової підготовки майбутніх учителів математики
Автори: Москаленко, О.
Ключові слова: цифрова візуалізація
майбутній вчитель математики
технологія створення цифрового навчально-методичного забезпечення
навчально-методичне забезпечення
електронний робочий зошит
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Поняття цифрової візуалізації навчально-методичного забезпечення в нашому розуміння означає навчальний продукт, створений за допомогою цифрових інструментів і збережений у цифровому форматі. Як свідчить аналіз праць науковців (М. Друшляк (2019), Т. Лукашова (2019), О. Мартиненко (2021), Л. Скасків (2019), І. Шишенко (2021), Я. Чкана (2021) та ін.), у майбутній професійній діяльності вчителя математики використання технології цифрової візуалізації навчально-методичного забезпечення відкриває широкий спектр можливостей у сфері математичної освіти: полегшує розуміння учнями навчальної інформації з математики, адаптуючи її до їхніх когнітивних особливостей; сприяє створенню правильних уявлень про предмет вивчення з різних тем шкільного курсу математики, уникаючи потреби в подальших корекціях неправильних уявлень; дозволяє акцентувати увагу учнів на головних поняттях навчального матеріалу з математики, відсіюючи надмірні деталі та вторинну інформацію; сприяє ефективнішому процесу вивчення математики, зменшуючи час та зусилля на подачу інформації; стимулює розвиток різних типів мислення та пам'яті учнів; сприяє зв'язку нових знань з уже наявними, а також їхньому кращому засвоєнню та запам'ятовуванню; розвиває у учнів інтерес до математики, створює позитивну емоційну атмосферу на уроці; сприяє реалізації міжпредметних зв'язків у процесі навчання математики.
Опис: Москаленко О. Технологія цифрової візуалізації навчально-методичного забезпечення під час фахової підготовки майбутніх учителів математики // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 126-128.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25551
Розташовується у зібраннях:24

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
39.pdf222,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок