DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25551
|
Назва: | Технологія цифрової візуалізації навчально-методичного забезпечення під час фахової підготовки майбутніх учителів математики |
Автори: | Москаленко, О. |
Ключові слова: | цифрова візуалізація майбутній вчитель математики технологія створення цифрового навчально-методичного забезпечення навчально-методичне забезпечення електронний робочий зошит |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Поняття цифрової візуалізації навчально-методичного забезпечення в нашому
розуміння означає навчальний продукт, створений за допомогою цифрових інструментів
і збережений у цифровому форматі. Як свідчить аналіз праць науковців (М. Друшляк
(2019), Т. Лукашова (2019), О. Мартиненко (2021), Л. Скасків (2019), І. Шишенко (2021),
Я. Чкана (2021) та ін.), у майбутній професійній діяльності вчителя математики
використання технології цифрової візуалізації навчально-методичного забезпечення
відкриває широкий спектр можливостей у сфері математичної освіти: полегшує
розуміння учнями навчальної інформації з математики, адаптуючи її до їхніх когнітивних
особливостей; сприяє створенню правильних уявлень про предмет вивчення з різних тем
шкільного курсу математики, уникаючи потреби в подальших корекціях неправильних
уявлень; дозволяє акцентувати увагу учнів на головних поняттях навчального матеріалу з
математики, відсіюючи надмірні деталі та вторинну інформацію; сприяє ефективнішому
процесу вивчення математики, зменшуючи час та зусилля на подачу інформації;
стимулює розвиток різних типів мислення та пам'яті учнів; сприяє зв'язку нових знань з
уже наявними, а також їхньому кращому засвоєнню та запам'ятовуванню; розвиває у
учнів інтерес до математики, створює позитивну емоційну атмосферу на уроці; сприяє
реалізації міжпредметних зв'язків у процесі навчання математики. |
Опис: | Москаленко О. Технологія цифрової візуалізації навчально-методичного
забезпечення під час фахової підготовки майбутніх учителів
математики // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 126-128. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25551 |
Розташовується у зібраннях: | 24
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|