DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25536

Назва: Упровадження елементів STEM-освіти в систему підготовки майбутніх учителів
Автори: Баранов, В.
Ключові слова: педагогічна освіта
вища педагогічна освіта
hard skills
soft skills
stem-освіта
STEM-педагог
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку системи вищої педагогічної освіти набуває актуальності побудова індивідуальної освітньої траєкторії, створення умов для мобільності та використання різних інноваційних та інтерактивних форм і методів в освітньому процесі. Дослідниця О. Акімова зазначає, що формування навичок “hard skills” та “soft skills” у майбутніх учителів виступає не лише елементами педагогічної та інклюзивної готовності, а і виступає складовими елементами реалізації основного завдання Нової української школи підготовка майбутніх фахівців до всебічного розвитку, формування, соціалізації особистості молодшого школяра, готового до свідомого життєвого вибору і різних видів активності, що, на нашу думку, передбачає наскрізне використання елементів stem-освіти в систему підготовки майбутніх учителів. Упровадження елементів stem-освіти в систему підготовки майбутніх учителів відбувається в умовах інтеграції формальної, інформальної та неформальної освіти, поєднання яких передбачає розробку мульти дисциплінарних освітньо-професійних програм.
Опис: Баранов В. Упровадження елементів STEM-освіти в систему підготовки майбутніх учителів // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 79-81.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25536
Розташовується у зібраннях:24

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
24.pdf157,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок