DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25523

Назва: Роль тренінгу з тайм-менеджменту у формуванні soft skills компетентностей здобувачів вищої освіти: підвищення продуктивності та успішності у навчанні та кар’єрі
Автори: Панасенко, Е.
Ключові слова: soft skills
компетентність
навчання
успішність
тайм-менеджмент
тренінг
Практична психологія
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Тренінг з тайм-менеджменту відіграє ключову роль у розвитку soft skills компетентностей у здобувачів вищої освіти. Тайм-менеджмент допомагає здобувачам вчитися планувати свій час на навчання, роботу та особистий розвиток. Це розвиває вміння ставити мети та пріоритизувати завдання. Засвоєння технік керування часом допомагає студентам працювати під час напружених періодів та уникати вигорання, підвищуючи їхню стресостійкість. Освоєння навичок ефективного розподілу часу допомагає у підвищенні продуктивності, що є важливим елементом успішної навчальної та професійної діяльності. Тренінги з тайм-менеджменту навчають самоорганізації, що важливо для розвитку навичок самоконтролю та вміння керувати власними ресурсами. Освоєння ефективного управління часом допомагає у плануванні колективних завдань, покращує здатність співпрацювати та вести комунікацію у групі. У цілому, тренінг з тайм-менеджменту не лише сприяє оптимізації використання часу, а й формує важливі soft skills, які здобувачі вищої освіти використовують у навчанні, роботі та особистому житті для досягнення успіху та підвищення продуктивності.
Опис: Панасенко Е. Роль тренінгу з тайм-менеджменту у формуванні soft skills компетентностей здобувачів вищої освіти: підвищення продуктивності та успішності у навчанні та кар’єрі // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 40-43.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25523
Розташовується у зібраннях:24

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
11.pdf125,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок