DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки >
Навчальні та методичні матеріали >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2539

Назва: Інтегрований курс теорії та історії педагогіки: індивідуальні тьюторські завдання для студентів ІІ-V курсів
Автори: Бойко, А.М.
Ключові слова: навчально-методичний посібник
кредитно-модульна система
тьюторство
діагностичні тести
дидактика
тестові завдання
Ушинський К.Д.
Шацький С.Т.
Ващенко Г.Г.
Макаренко А.С.
Януш Корчак
Сухомлинський В.О.
Захарченко О.А.
комп'ютерні тестові завдання
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): У навчально-методичному посібнику розкриваються засоби реалізації педагогічного супроводу індивідуальної самостійної роботи студентів у контексті тьюторства як компонента кредитно-модульної системи навчання у вищій педагогічній школі. Тьюторство набуває особливого значення в умовах формування єдиного освітнього простору.
Опис: Інтегрований курс теорії та історії педагогіки: індивідуальні тьюторські завдання для студентів ІІ-V курсів: Навчальний посібник / Автор-укладач А.М. Бойко. — Полтава, 2007.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2539
Розташовується у зібраннях:Навчальні та методичні матеріали

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Boiko.pdf2,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок