DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2024(29) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25317
|
Назва: | Загальна стратегія розробки мовних курсів за професійним спрямуванням для студентів різних спеціальностей |
Автори: | Стиркіна, Ю.С. |
Ключові слова: | мовні курси за професійним спрямуванням загальномовний і професійний компоненти програми офіційно-діловий та науковий стилі мовлення академічна лексика |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено методиці розробки загальної стратегії мовних курсів за професійним спрямуванням для студентів різних спеціальностей. Авторка розкриває спільні та відмінні компоненти мовних програм професійного спрямування (на прикладі англійської та української мов); констатує відсутність системного підходу до розробки мовних курсів та робить спробу уніфікувати принципи їх побудови шляхом поєднання спільних мовних базових тем та тем, в яких використовується фахова спеціалізована лексика. Чітка та логічна структура побудови курсу дасть змогу оптимізувати роботу викладача та вивільнити час для розробки творчих завдань. |
Опис: | Стиркіна Ю. С. Загальна стратегія розробки мовних курсів за професійним спрямуванням
для студентів різних спеціальностей. Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава ; Київ, 2024. Вип. 29. С. 231-239. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25317 |
Розташовується у зібраннях: | 2024(29)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|