DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2024(29) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25298
|
Назва: | Розвиток «м’яких» навичок учителя початкових класів Нової української школи: методологічні орієнтири |
Автори: | Білоус, О.І. |
Ключові слова: | розвиток «м’яких» навичок учитель початкових класів методологічні орієнтири аксіологічний підхід діяльнісний підхід системний підхід андрагогічний підхід Нова українська школа принципи розвитку «м’яких» навичок |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | В оглядовій статті схарактеризовано пріоритети розвитку «м’яких» навичок учителя початкових класів з урахуванням пріоритетів Нової української школи. Проаналізовано результати опитування вчителів початкових класів м. Києва щодо вагомості «м’яких» навичок у професійній діяльності. Визначено методологічні підходи (діяльнісний, андрагогічний, аксіологічний, системний) та принципи (гнучкості діяльності, зв’язку теорії і практики, креативності, діалогової взаємодії, опори на досвід, партнерства, рефлексії) розвитку «м’яких» навичок учителів початкових класів. |
Опис: | Білоус О. І. Розвиток «м’яких» навичок учителя початкових класів Нової української школи: методологічні орієнтири. Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава ; Київ, 2024. Вип. 29. С. 63-75. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25298 |
Розташовується у зібраннях: | 2024(29)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|