DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2024(29) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25298

Назва: Розвиток «м’яких» навичок учителя початкових класів Нової української школи: методологічні орієнтири
Автори: Білоус, О.І.
Ключові слова: розвиток «м’яких» навичок
учитель початкових класів
методологічні орієнтири
аксіологічний підхід
діяльнісний підхід
системний підхід
андрагогічний підхід
Нова українська школа
принципи розвитку «м’яких» навичок
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): В оглядовій статті схарактеризовано пріоритети розвитку «м’яких» навичок учителя початкових класів з урахуванням пріоритетів Нової української школи. Проаналізовано результати опитування вчителів початкових класів м. Києва щодо вагомості «м’яких» навичок у професійній діяльності. Визначено методологічні підходи (діяльнісний, андрагогічний, аксіологічний, системний) та принципи (гнучкості діяльності, зв’язку теорії і практики, креативності, діалогової взаємодії, опори на досвід, партнерства, рефлексії) розвитку «м’яких» навичок учителів початкових класів.
Опис: Білоус О. І. Розвиток «м’яких» навичок учителя початкових класів Нової української школи: методологічні орієнтири. Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава ; Київ, 2024. Вип. 29. С. 63-75.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25298
Розташовується у зібраннях:2024(29)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Bilous.pdf383,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок