DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2024(29) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25294
|
Назва: | Тенденції модернізації закладів загальної середньої освіти в Україні у першій чверті ХХІ ст. |
Автори: | Товканець, Г.В. Кришінець-Андялошій, К. |
Ключові слова: | заклад загальної середньої освіти модернізація Нова українська школа освітня концепція перспективи розвитку освіти |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | В оглядовій статті проаналізовано основні характеристики української освіти у першій чверті ХХІ ст.: побудова національної школи, особистісно орієнтованої, національно спрямованої освіти; спрямування на формування особистості, яка усвідомлює свою належність до українського народу, на утвердження національної ідеї; індивідуалізований характер навчання; спрямування освітнього процесу на парадигму дослідницько-пошукової діяльності учнів. Виявлено позитивні зміни у модернізації української освіти: розширення шкільної мережі, інтенсивний розвиток педагогічної науки в напрямі модернізації змісту освіти на наукових і загальнокультурних засадах, методів навчання; розвивальних освітніх стратегій, формування ідеалів виховання особистості з урахуванням моральних цінностей та принципів загальнолюдської і національної культури. |
Опис: | Товканець Г., Кришінець-Андялошій К. Тенденції модернізації закладів загальної середньої освіти в Україні у першій чверті ХХІ ст. Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава ; Київ, 2024. Вип. 29. С. 22-32. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25294 |
Розташовується у зібраннях: | 2024(29)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|