DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2024(33) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25283

Назва: Значення навчально-дослідних завдань з «Основ психогенетики» для формування у майбутніх магістрів середньої освіти предметної біологічної компетентності у галузі генетики людини
Автори: Юсипіва, Т.І.
Ключові слова: фахові компетентності вчителя
вчитель біології та здоров'я людини
здобувачі вищої освіти
навчально-дослідні завдання
психогенетика
генетика людини
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Схарактеризовано досвід планування та виконання навчально-дослідних завдань з вибіркового освітнього компоненту «Основи психогенетики» ОПП Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) другого (магістерського) рівня вищої освіти. Показано, що виконання навчально-дослідного завдання на тему «Генетичні основи кількісної та якісної мінливості» є засобом формування предметної біологічної компетентності майбутніх магістрів середньої освіти в галузі генетики людини.
Опис: Юсипіва Т. І. Значення навчально-дослідних завдань з «Основ психогенетики» для формування у майбутніх магістрів середньої освіти предметної біологічної компетентності у галузі генетики людини. Витоки педагогічної майстерності : журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2024. Випуск 33. С. 238-246.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25283
Розташовується у зібраннях:2024(33)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
YUSYPIVA.pdf283,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок