DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2024(33) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25281
|
Назва: | Методика навчання органічної хімії хіміків-технологів у класичному університеті |
Автори: | Ткачук, Г.С. |
Ключові слова: | вища освіта органічна хімія класичний університет учіння технології учіння підготовка хіміків-технологів |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Представлена концепція методики навчання органічної хімії (ОХ) у класичних університетах, яка спирається на технологію учіння, засновану на психолого-педагогічних засадах сьогодення. При системному підході у ній були розроблені теоретичні і методичні особливості навчання ОХ хіміків-технологів: показано, що ОХ є наукою, у якій найвагоміше місце посеред інших галузей хімії посідає специфічна мова хімічних символів; в ОХ, завдяки найбільшій кількості органічних речовин – предмету цієї науки, хімічна мова, тобто номенклатура цих сполук, є чи не найскладнішою; успішне засвоєння ОХ неможливе без сучасних теорій будови та реакційної здатності органічних сполук, а також без пояснення механізмів хімічних реакцій; трансформація теоретичної інформації в розвинені уміння і навички проходить в результаті виконання лабораторного практикуму (ЛП) з ОХ; процес навчання ОХ у класичному університеті при системному підході корелює із елементами технології учіння (Tkachuk, 2020a, Tkachuk, 2020b). Представлені у цій статті дослідження стосуються створення методичних і теоретичних засад навчання ОХ в класичному університеті для підготовки здобувачів ОПП 161 Хімічні технології та інженерія. Результати таких досліджень можуть бути корисними для розробки навчально-методичного комплексу (НМК) з дисципліни для бакалаврів як хімічних, так і нехімічних спеціальностей. |
Опис: | Ткачук Г. С. Методика навчання органічної хімії хіміків-технологів у класичному університеті. Витоки педагогічної майстерності : журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2024. Випуск 33. С. 223-231. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25281 |
Розташовується у зібраннях: | 2024(33)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|