|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2024(33) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25280
|
Назва: | Дидактична модель освітнього компонента «Практикум роботи з хореографічним колективом» у системі підготовки магістрів спеціальності 024 Хореографія |
Автори: | Таранцева, О.О. |
Ключові слова: | хореографія дидактична модель хореографічна освіта магістр освітній компонент практикум робота з хореографічним колективом ресурсно-орієнтоване навчання |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Презентується дидактична модель освітнього компонента «Практикум роботи з хореографічним колективом» у системі підготовки магістрів спеціальності 024 Хореографія, яка складається з 6 взаємопов’язаних блоків. Цільовий блок моделі визначає мету освітнього компонента, яка полягає в організації поглибшого засвоєння магістрантами теоретичних основ хореографічних дисциплін, планування, підготовки та проведення уроків з хореографічного мистецтва, практичної роботи з хореографічним колективом; формування загальних та фахових компетентностей, визначених освітньою програмою та програмою цього освітнього компонента. Методологічний блок передбачає реалізацію під час викладання зазначеного освітнього компонента сукупності методологічних підходів (компетентнісний, аксіологічний, системно-діяльнісний, культурологічний, інформаційний, технологічний, ресурсно-орієнтований, індивідуальний, творчий та здоров'язбережувальний). Ресурсний блок уміщує інформацію про викладача, який реалізує освітній компонент, матеріально-технічне забезпечення, політику курсу та інформаційне забезпечення, що уможливлює побудувати систему ресурсно-орієнтованого навчання майбутніх хореографів. Змістовий блок відображає насамперед зміст освітнього компонента та його дидактичну карту. Методичний блок уміщує різні методи навчання (пояснювально-ілюстративний, проблемний, частково-пошуковий (евристичний), репродуктивний), форми навчання (лекція, лабораторні заняття, практични заняття, самостійна робота, консультації), а також визначає формат консультацій (очні та онлайн, за формою – індивідуальні та групові, за часом – відповідно до графіку чи усною домовленістю з ініціативи магістрантів у разі виникнення потреби). Діагностичний блок моделі включає методи контролю, механізм відпрацювання пропусків практичних занять, критерії оцінювання аудиторної роботи, критерії оцінювання самостійної роботи (ІНДЗ – за наявності), критерії оцінювання модульних контрольних робіт, критерії оцінювання екзамену, шкалу оцінювання успішності студентів, а також програмні результати навчання. |
Опис: | Таранцева О. О. Дидактична модель освітнього компонента «Практикум роботи з хореографічним колективом» у системі підготовки магістрів спеціальності 024 Хореографія. Витоки педагогічної майстерності : журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2024. Випуск 33. С. 215-222. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25280 |
Розташовується у зібраннях: | 2024(33)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|